Anubis - 2012-07-11 16:03:29

Jako ze ostatnio cos malo piszecie wiec pobawimy sie troche :D Zasady sa proste:

Robicie zrzut ekranu (screenshot) - na wybranej klatce, dowolnego filmu...

Pozostaje wrzucenie go na jakikolwiek  hosting zdjęć i wstawienie w tym temacie.

Wszyscy zgadują tytuł filmu. Ten, który odgadnie - wstawia swój screen (po potwierdzeniu prawidłowej odpowiedzi przez wstawiającego). Potwierdzając aktualizujcie punktację.

- NIE komentujemy, nie dyskutujemy - wyłącznie odpowiedzi !
- NIE wpychamy się w kolejkę ze swoim screen'em
- Jeśli screen ma dużą rozdzielczość- użyj dowolnego programu i zmniejsz rozdziałkę.
- Swojego screen'a wstawiamy po tym, jak osoba wstawiająca odgadywany film - potwierdzi poprawną odpowiedź!
- Kazdy kto wrzuca ss na jakis hosting zobligowany jest do jego weryfikacji z google : http://img143.imageshack.us/img143/6720/77489166.jpg , a w przypadku gdy ktos wrzuci screen z google , a inni to zauwaza i napisza ze ss z google to wrzucajacy powinien zmienic film, lub w przypadku gdy nikt nie zauwazy ze ss jest na google - to zabawa idzie dalej.
- W odpowiedzi podajemy JEDEN tytuł filmu! W wersji oryginalnej (bez spolszczeń) , oraz z wszystkimi przedrostkami typu "A" , "The" itp. !
- Jeżeli udzieliłeś już odpowiedzi ale popełniłeś jakąś literówkę lub pomyliłeś się w jakiś inny sposób masz 2 minuty na zedytowanie posta , edytowane posty w czasie dłuższym niż 2 minuty zostaną usuniete :P
- W przypadku braku odpowiedzi - osoba wstawiajaca powinna dac kolejny ss lub jakas podpowiedz w innej formie :P
- Osoba, która poda poprawną odp.-  ma max. 24godz. - na wstawienie swojego screena! Po tym czasie chętna osoba przejmuje kolejkę.

Podanie prawidłowej odpowiedzi - 1pkt.

No to ja zaczne :D

http://img690.imageshack.us/img690/7964/91428020i.jpg

misza - 2012-07-11 16:17:29

Kurwa pojechales... bede strzelał - Casino Royale?

piana - 2012-07-11 17:22:22

lol miszasty. Tosz to powinieneś odgadnąć obudzony w środku nocy. Inception

Nie będe czekał na twoje błogosławieństwo Anu bo to było zbyt proste




Kolejna tura:

http://img853.imageshack.us/img853/9743/zabawa2.png

Anubis - 2012-07-11 18:50:09

piana pipko,  czeka sie na swoja kolej :P

1. piana - 1


a twoj ss to: Saw

ps. misza jak mozna nie znac incepcji ;o

piana - 2012-07-11 19:36:00

dobrze panie trzymajmysiędurnychzasadbonasmurzynwydyma :applause:. Po przeczytaniu tego posta skasuj go szeryfie :good:

a, no i podaj kolejny skrin

1. Anu - 1
2. piana - 1

Anubis - 2012-07-11 20:20:19

punktacje tez bys pisal nupku :P

http://desmond.imageshack.us/Himg17/scaled.php?server=17&filename=74684612.jpg&res=landing

http://img191.imageshack.us/img191/6169/46809914.jpg

ją chyba rozpoznacie ?? :

http://desmond.imageshack.us/Himg256/scaled.php?server=256&filename=52871928.jpg&res=landing

prosty film :P

Anubis - 2012-07-14 13:22:24

No co wy :P Salmy nie rozpoznajecie ??

ps. film z 2009 :P

volcano - 2012-07-14 14:44:23

Cirque du Freak: The Vampire's Assistant

Anubis - 2012-07-14 15:16:21

no w koncu :D

1. Anu - 1
2. piana - 1
3. volc - 1

dajesz next ;)

volcano - 2012-07-14 17:14:23

http://i47.tinypic.com/pnon6.jpg


http://i49.tinypic.com/148gen6.jpg


a tego aktora kojarzycie?grał też w tym filmie

http://i46.tinypic.com/ht8prr.jpg


(otchłań , diabeł , hades)synonimy jednego z 2 słów tytułu :)


rok 1997 film :)

soso - 2012-07-14 22:03:04

matrix?

Anubis - 2012-07-16 15:19:20

Affliction

mniej znanego filmu nie dalo sie wybrac ?? :P

volcano - 2012-07-16 15:20:18

Anubis napisał:

no w koncu :D

1. Anu - 2
2. piana - 1
3. volc - 1

dajesz next ;)

potwierdzam!

Anubis - 2012-07-16 16:54:53

cos latwego, co kazdy powinine obejrzec ;)

http://desmond.imageshack.us/Himg14/scaled.php?server=14&filename=21160860.jpg&res=landing

piana - 2012-07-16 16:58:06

127 hours

Anubis - 2012-07-16 17:41:01

jasne ;)

1. Anu - 2
2. piana - 2
3. volc - 1

dajesz next

piana - 2012-07-17 13:53:59

poprostu zrobilem kilka screenów i kazdy byl podobny do jakiegos na necie, wiec stwierdzilem ze jebe ^^

Anubis - 2012-07-29 16:29:25

pierdolisz piana i tyle :P i wypad mapy trenic :P

ja dam cos latwego: (pierwszy ss z filmu i nie bylo w google :P )

http://desmond.imageshack.us/Himg96/scaled.php?server=96&filename=94771289.jpg&res=landing

Jesli ktos nie ma zamiaru dac swojego screena, niech nie zgaduje i wypierdala :P

Anubis - 2012-12-01 14:06:21

czy nikt nie rozpoznaje Charlize :O  :P

no to kolejny screen:

http://img12.imageshack.us/img12/151/65772634.jpg

moze ktos z nowych podlapie zabawe :D

Anubis - 2013-02-23 16:43:18

zadne z was spamery :P

a jesli nie widzieliscie tego filmu to zle z wami :P

dla usystematyzowania ostatnia zagadka z charlize  to:

http://desmond.imageshack.us/Himg96/scaled.php?server=96&filename=94771289.jpg&res=landing

http://img12.imageshack.us/img12/151/65772634.jpg

soso - 2013-02-23 17:20:13

rozszyfrowałem cie anu, chodzi o film "terminator 4:daj mi te ostatnią niedziele a potem niech wali się świat"
niech ktoś wrzuci za mnie kolejny screen bo mnie się nie chce
dziekuje

piana - 2014-02-24 23:23:20

Minął rok, nikt nie odgadł poprzedniej zagadki więc przepadła. Ostatnia zagadka dla ciebie anu. Coś na czasie, a konkretniej ostatnia linijka dialogu z tej sceny ( i przed przed przed przed ostatnia linijka scenariusza)
http://s29.postimg.org/ap3zue6k7/stypa_anu.png

http://s29.postimg.org/fmhkfi8jb/stypa_anu_2.png

Anubis - 2014-02-26 20:40:36

niech ci bedzie piana :P ale ja nie ogarnaim jak nie mogliscie rozpoznac Charlize Theron w North Country ;x

twoj film to oczywiscie banal i:

Wild Wild West

piana - 2014-02-26 21:03:27

ściągam i nadrobie zaległości :d


1. Anu -    3 pkt
2. piana -  2 pkt
3. volc -    1 pkt

Anubis - 2014-03-01 13:51:37

ciekawe czy ich rozpoznajecie :

http://oi40.tinypic.com/rk4lma.jpg

// chyba czy nie, to nie odpowiedz ;p podaj jeden tytul w oryginalnej formie :P

piana - 2014-03-28 19:08:38

Grown Ups 2

1. Anu -    3 pkt
2. piana -  3 pkt
3. volc -    1 pkt

Daleką północ oglądnąłem, prawie polubiłem, a na filmwebie przeceniają go wg mnie.

Jestem ciekaw czy kojarzysz ten stary film.

http://s4.postimg.org/npfzie6p9/sgtg.png

Ten przykład może być trudny, więc podpowiem że tego filmu nie dokończono.

Anubis - 2014-03-28 22:48:05

z taka podpowiedzia to latwizna :P a sadze ze i bez niej moze bym skojarzyl Deana :P

Something's Got to Give

piana - 2014-03-28 23:06:32

o, widze że Cie nie doceniłem i mam do czynienia z wytrawnym przeciwnikiem ^^ 

anu    4
piana 3
volc   1

Swoją drogą polecam Prisoners
http://www.filmweb.pl/film/Labirynt-2013-507169

Anubis - 2014-03-29 15:18:09

mam prisonersa na dysku od kilku tygodni, ale jakos nie zlozylo sie abym go obejrzal :P

ja wole nic tak wyrafinowanego nie dawac bo zrobilby sie kilku miesieczny zastoj xd

http://imageshack.us/a/img62/9428/rnmf.png

http://oi61.tinypic.com/pyemh.jpg

//
pudlo :P
a ten garnitur jest charakterystyczny tylko dla jednego bohatera, z ktorym byly tylko 2 filmy :P
/
regulamin:
- W odpowiedzi podajemy JEDEN tytuł filmu! W wersji oryginalnej (bez spolszczeń) , oraz z wszystkimi przedrostkami typu "A" , "The" itp. !

piana - 2014-03-29 15:47:40

Nie mam pojęcia. Za dużo filmów z jego udziałem nakręcono, a faceta po prawej nie rozpoznaje.
Pierwszą myślą był Wyścig szczurów, ale tam wyjątkowo chyba ubrano go w inny garnitur :d

Tiger - 2014-03-29 15:48:03

Johny English ?

Tomczan - 2014-03-30 14:32:31

Wakacje Jasia Fasoli

!EDIT
Masz piana po ingliszu :D
Mr. Bean's Holiday

Anubis - 2014-03-30 18:32:35

niech ci bedzie tom :P ale przeczytaj 1 post ;)

1. Anu -    4 pkt
2. piana -  3 pkt
3. volc -    1 pkt
4. tom -    1 pkt

dawaj screena i lepiej zeby google go nie znal :P

Tomczan - 2014-03-30 21:29:07

No oczywiscie, ze nie dawalem głownych bohaterów ^^ Moge sie tym pobawic ale troche to potrwa bo dzisiaj mi sie juz nie chce, niech ktos wrzuci jak chce :D



EDIT: JEST!

http://i.imgur.com/UHqOykp.jpg

Anubis - 2014-04-01 21:40:01

banal :P

K-PAX

Tomczan - 2014-04-01 21:41:40

No wiadomo, nie ogladam nic mało znanego :D

1. Anu -    5 pkt
2. piana -  3 pkt
3. volc -    1 pkt
4. tom -    1 pkt
masz

Anubis - 2014-04-01 21:46:07

a punktacja ? :P

ja to az sie boje dawac cos trudnego, bo slabiutko u was ze znajomoscia filmow :P

http://oi40.tinypic.com/206k3yd.jpg

http://oi59.tinypic.com/16m401s.jpg

/pudlo karol :P takiego filmu nie nakrecili , chyba ze to tytul jakiegos pornola xd
/
regulamin:
- W odpowiedzi podajemy JEDEN tytuł filmu! W wersji oryginalnej (bez spolszczeń) , oraz z wszystkimi przedrostkami typu "A" , "The" itp. !

/ ciagle pudlo :O slabiutko z wami :P

Karollo - 2014-04-01 21:48:01

Matrix-Retrybucja?? :)

Karollo - 2014-04-01 22:46:33

Matrix-Rewolucje masz :)

piana - 2014-04-10 00:20:46

Why so serious

The Matrix Reloaded

Anubis - 2014-04-10 14:06:54

no w koncu piana :D juz sie balem ze matrixa nikt nie zna :O xd a chyba nie problem jest zajrzec na filmweba :P

1. Anu -    5 pkt
2. piana -  4 pkt
3. volc -    1 pkt
4. tom -    1 pkt

/ widze ze w koncu cos trudnego piana xd mam kilka typow ale niestety tej sceny nie rozpoznaje :P

piana - 2014-04-10 19:33:22

http://s9.postimg.org/x3m74ywov/image.png

http://s28.postimg.org/5xyh39j19/image.png

/scena nie jest charakterystyczna. obiekt jest :P

Anubis - 2014-04-10 20:05:53

ahh no tak. Nie skojarzylem bo nie ogladalem tego filmu :P

Her

piana - 2014-04-10 20:16:51

to koniecznie kiedyś zobacz :P

1. Anu -    6 pkt
2. piana -  4 pkt
3. volc -    1 pkt
4. tom -    1 pkt

Anubis - 2014-04-10 21:25:15

mialem go nawet sciagac, ale cos mnie powstrzymalo :P chyba trailer malo porywajacy :P

http://i44.tinypic.com/155nyfl.jpg

http://i41.tinypic.com/2cwrbes.jpg

piana - 2014-04-10 22:42:16

nie widziałem. nie oglądam trailerów :d

Co do filmu z colinem, ja będę potrzebował czegoś jeszcze

/jak Samuel no to S.W.A.T. ^^

Anubis - 2014-04-11 20:33:33

jasne ze swat ;]

1. Anu -    6 pkt
2. piana -  5 pkt
3. volc -    1 pkt
4. tom -    1 pkt

piana - 2014-04-12 10:27:14

http://s28.postimg.org/novmiyx19/image.png

Anubis - 2014-04-12 12:40:26

banal :P i fajny film :D

1408

piana - 2014-04-12 13:23:19

:P
1. Anu -    7 pkt
2. piana -  5 pkt
3. volc -    1 pkt
4. tom -    1 pkt

Anubis - 2014-04-12 13:35:29

nikt wiecej nie wlaczy sie do zabawy ? :P

http://img41.imageshack.us/img41/8144/pk19.png

http://oi60.tinypic.com/2lvml8y.jpg

/ bardzo blisko, bardzo. ale prosze o dokladny tytul :P

piana - 2014-04-12 15:31:31

mi on wygląda na Wiedźmina :d

Tiger - 2014-04-13 09:57:07

Hory Portier, to znaczy Harry Potter i Insygnia Śmierci po engliszu "Harry Potter and The Deathly Hallows"

Ten facet to ojciec luny ^^

Edit: jeśli o to chodziło to część 1.

Tiger - 2014-04-13 14:13:19

Harry Potter and The Deathly Hallows part 1

Anubis - 2014-04-13 15:03:54

no i brawo :D w koncu ktos nowy w zabawie :P

1. Anu -    7 pkt
2. piana -  5 pkt
3. volc -    1 pkt
4. tom -    1 pkt
5. tiger -   1 pkt

dajac screen pamietaj o google, wiec przeczytaj 1 post :P

Tiger - 2014-04-13 15:35:05

Klasyk ;) w końcu google nie znalazł ^^

http://i.imgur.com/ozyaiuF.jpg


/Pełna nazwa ^^

piana - 2014-04-13 15:36:40

Jak rozpętałem 2 wojnę światową :D

Anubis - 2014-04-13 15:47:27

co tak szybko piana :P

ale zobaczmy jak zadecyduje tiger xd bo ja napisze:

Jak rozpętałem drugą wojnę światową

Tiger - 2014-04-13 15:50:44

Panowie przypominam, że są 3 części ^^

piana - 2014-04-13 15:58:50

nie mam pojęcia która część, jak chcesz to bierz ten punkt anu :P

Anubis - 2014-04-13 16:37:22

ale to jest jeden film, a te czesci to imo troche na sile wymuszone. nawet filmweb tego nie rozdziela : http://www.filmweb.pl/Jak.Rozpetalem.Dr … e.Swiatowa

ale skoro chcesz czesci to niech ci bedzie:

Jak rozpętałem drugą wojnę światową. Część Druga: Za Bronią

Tiger - 2014-04-13 17:06:40

Dobra, niech ci już będzie, wiecie o co chodzi.

/// To jest część pierwsza około 20 minuty ^^ ;)

1. Anu -    8 pkt
2. piana -  5 pkt
3. volc -    1 pkt
4. tom -    1 pkt
5. tiger -   1 pkt

Anubis - 2014-04-13 19:28:26

http://i42.tinypic.com/x35o36.png

http://oi60.tinypic.com/352epvo.jpg

http://oi60.tinypic.com/332nxwm.jpg

/
regulamin:
- W odpowiedzi podajemy JEDEN tytuł filmu! W wersji oryginalnej (bez spolszczeń) , oraz z wszystkimi przedrostkami typu "A" , "The" itp. !

/
bardzo blisko karol :D ale pudlo :P
/ nie mozna zmieniac filmow w jednym poscie ;)
/
ciagle pudlo :P

Karollo - 2014-04-13 22:53:33

Conan Barbarzyńca?

Karollo - 2014-04-15 10:59:09

Underworld rise of the lycans

Karollo - 2014-04-20 11:26:28

Underworld- Awaking?

piana - 2014-04-22 18:32:18

Underworld: Evolution i wystrzelaliśmy się z tytułów

Chyba że czepiasz się że Karol napisał awaking zamiast awakening

Anubis - 2014-04-22 22:54:07

no w koncu piana :D ofc evolution ^^

1. Anu -    8 pkt
2. piana -  6 pkt
3. volc -    1 pkt
4. tom -    1 pkt
5. tiger -   1 pkt

piana - 2014-04-24 19:10:54

http://s2.postimg.org/oz8m1nfs9/film.png

http://s16.postimg.org/xdjf1tvsl/film.png

http://s30.postimg.org/a51qunvgx/film.png

/nikt nic?

Anubis - 2014-05-04 14:25:21

Mr. Nobody

ale ze piana to cipka to scvreen musial byc w google xd

http://i42.tinypic.com/1180unn.jpg

piana - 2014-05-04 15:11:53

Ocean's Twelve

Anubis - 2014-05-04 16:17:58

jasne :D

1. Anu -    8 pkt
2. piana -  7 pkt
3. volc -    1 pkt
4. tom -    1 pkt
5. tiger -   1 pkt

piana - 2014-05-04 18:21:59

http://s27.postimg.org/byyx8awmb/film.png

Anubis - 2014-05-04 20:26:28

carnage

fajny film :D

piana - 2014-05-04 21:53:03

jawohl

1. Anu -    9 pkt
2. piana -  7 pkt
3. volc -    1 pkt
4. tom -    1 pkt
5. tiger -   1 pkt

Anubis - 2014-05-06 22:50:28

http://i39.tinypic.com/2n8vrc6.jpg

piana - 2014-05-07 09:03:27

no prosze Cię :D

Forrest Gump

Anubis - 2014-05-07 11:54:03

no dobrze piana, nastepnym razem dam cos trudniejszego :P

1. Anu -    9 pkt
2. piana -  8 pkt
3. volc -    1 pkt
4. tom -    1 pkt
5. tiger -   1 pkt

piana - 2014-05-07 12:28:53

http://s28.postimg.org/kwynyf94t/film.png

Anubis - 2014-05-07 14:53:25

banal :P

The Recruit

piana - 2014-05-07 18:18:45

A 10

Anubis - 2014-05-07 19:45:13

http://i44.tinypic.com/2lkzmzm.png

http://i43.tinypic.com/15gowu0.png

Kamilos - 2014-05-08 23:53:11

Dennis the Menace :D

Anubis - 2014-05-09 12:23:57

kamilos rozrabiaka wkracza do gry :D

1. Anu -     10 pkt
2. piana -    8 pkt
3. volc -      1 pkt
4. tom -      1 pkt
5. tiger -     1 pkt
6. kamilos - 1 pkt

jak dasz swoj screen pamietaj sprawdzic czy nie ma go w google :P

Kamilos - 2014-05-09 14:46:51

http://i62.tinypic.com/198nex.jpg

skoro nikt nie wie co to jest, to zarzucam podpowiedź :P

http://i59.tinypic.com/16kvzoy.jpg

Osoba na zdjęciu to główny bohater :)

kolejna podpowiedź:

http://i58.tinypic.com/wclmom.jpg

Anubis - 2014-05-12 23:44:07

poleciales po bandzie z tym filmem :P

King Rat

Kamilos - 2014-05-13 19:18:16

noo w końcu, ileż można !

1. Anu -     11 pkt
2. piana -    8 pkt
3. volc -      1 pkt
4. tom -      1 pkt
5. tiger -     1 pkt
6. kamilos - 1 pkt

za trudność zagadki powinienem dostać bonusowe punkty :P

Anubis - 2014-05-14 17:58:14

ja sie nie bede znecac nad wami :P

http://oi43.tinypic.com/24lq8hg.jpg

http://oi44.tinypic.com/64e3hc.jpg

http://oi42.tinypic.com/5lxc1k.jpg

serio go nie rozpoznajecie ?

Kamilos - 2014-05-16 19:56:49

ja wiem kto to jest, ale szukam tytulu :D

Just Friends

Anubis - 2014-05-16 20:08:45

zjebales piana, bo kamilos znowu jakies czarnobiale chujwico da xd

1. Anu -     11 pkt
2. piana -    8 pkt
3. kamilos - 2 pkt
4. volc -      1 pkt
5. tom -      1 pkt
6. tiger -     1 pkt

Kamilos - 2014-05-16 20:22:46

http://i58.tinypic.com/egpa0x.jpg

Film z 2009 roku
gatunek: komedia romantyczna :D haha

Anubis - 2014-06-05 22:54:02

posralo cie :P znowu ;p

Love at First Hiccup

Kamilos - 2014-06-06 00:57:12

w końcu :D
1. Anu -     12 pkt
2. piana -    8 pkt
3. kamilos - 2 pkt
4. volc -      1 pkt
5. tom -      1 pkt
6. tiger -     1 pkt

Anubis - 2014-06-17 16:40:12

http://i41.tinypic.com/zk65x3.png

http://i43.tinypic.com/14mapl2.png

zloty - 2014-06-24 16:37:18

Over the Top ;p

Anubis - 2014-06-24 23:05:32

sorki karol bo dales poprawnego screena, ale musze opierdolic zlotego :P

uno, przeczytaj regulamin :P
dos, wczytaj sie dokladnie w 1 post w tym watku :P
tres, czeka sie na potwierdzenie i punktacje :P
cuatro, screeny nalezy dawac poprawne, wiec sprawdzaj je zgodnie z regulaminem :P

poprawny tytul zloty ;]

1. Anu -     12 pkt
2. piana -    8 pkt
3. kamilos - 2 pkt
4. volc -      1 pkt
5. tom -      1 pkt
6. tiger -     1 pkt
7. złoty -     1 pkt

i zmien film i pamietaj sprawdzic w google :P

zloty - 2014-06-26 18:54:47

http://images.tinypic.pl/i/00545/uoy2ts4bfcp2.jpg

Hmm przyjrzyjcie się tym rysunkom  na powyższym ss.

2 podpowiedź:

http://files.tinypic.pl/i/00546/ezmipslq75f3.jpg

Anubis - 2014-06-30 17:17:05

wiedzialem ze skads kojarze ten labirynt, tylko filmu jeszcze nie ogladalem :/

Prisoners

zloty - 2014-06-30 17:31:11

Dobry film, a tytuł się zgadza :D


1. Anu -     13 pkt
2. piana -    8 pkt
3. kamilos - 2 pkt
4. volc -      1 pkt
5. tom -      1 pkt
6. tiger -     1 pkt
7. złoty -     1 pkt

Anubis - 2014-06-30 21:12:03

no widzisz piana, a u mnie ciagle sie nie zlozylo zebym go obejrzal :P

pamietaj zloty o dodaniu punktacji w swoim potwierdzeniu :P

http://oi40.tinypic.com/25qevie.jpg

http://oi43.tinypic.com/2uiyj9l.jpg

hehe, piana xd i wyklikales ? xd

/
blisko karol :D
/
ciagle blisko :P zgadujcie dalej ;) w koncu az tak duzo filmow o nim nie nakrecili :P

Karollo - 2014-06-30 21:16:06

Superman-Returns?

piana - 2014-06-30 21:38:13

co za trol. myslalem ze trailer wrzuciłeś i klikam jak głupi

Karollo - 2014-07-05 18:38:12

Superman IV: The Quest for Peace?

Kamilos - 2014-07-14 17:01:56

Man of Steel?

Karollo - 2014-07-14 21:31:37

Superman III

Kamilos - 2014-07-15 18:26:17

Superman II :D

Anubis - 2014-07-15 18:27:18

no w koncu kamilos :D

1. Anu -     13 pkt
2. piana -    8 pkt
3. kamilos - 3 pkt
4. volc -      1 pkt
5. tom -      1 pkt
6. tiger -     1 pkt
7. złoty -     1 pkt

Kamilos - 2014-08-01 20:07:21

http://i60.tinypic.com/2cn7050.jpg

piana - 2014-08-01 21:31:13

Need for speed

Kamilos - 2014-08-01 23:30:07

No patrz skubańca :D

1. Anu -     13 pkt
2. piana -    9 pkt
3. kamilos - 3 pkt
4. volc -      1 pkt
5. tom -      1 pkt
6. tiger -     1 pkt
7. złoty -     1 pkt

Kamilos - 2014-08-02 12:42:19

google nie znalazło ;/ a trailera nie sprawdzałem ;x

piana - 2014-08-03 23:14:05

http://s2.postimg.org/6wn3hwjo9/Bez_tytu_u.png




http://s17.postimg.org/itxrku8r3/Bez_tytu_u.png

Anubis - 2014-08-04 22:40:03

antygoogler xd

i czy to kot z powylamywanymi nogami ? xd
czyzby to bylo
The Girl with the Dragon Tattoo ?

piana - 2014-08-04 23:33:41

jap

1. Anu -     14 pkt
2. piana -    9 pkt
3. kamilos - 3 pkt
4. volc -      1 pkt
5. tom -      1 pkt
6. tiger -     1 pkt
7. złoty -     1 pkt

Anubis - 2014-08-05 17:30:45

http://i40.tinypic.com/24do7lh.png

http://i39.tinypic.com/24wx3lw.png

//
nie ladnie piana tak oszukiwac :P
nie edytuj postow gdy pudlujesz, najpierw podales ze to '300', wiec kolejnego tytulu w tym poscie ci nie zalicze :P
//
kamilos zgaduje :P a tak zabrales mu szanse strzelenia czegos :P
chujdupaikamienikupa a nie uznam ci tego :P powinenes poczekac na odpowiedz kogos innego pod swoja bledna a nie takie kombinowanie :P

Kamilos - 2014-08-05 21:09:06

Star Wars :D?

piana - 2014-08-06 14:21:02

Meet the Spartans

/nie edytowalem tylko usunalem i dalem nowy . Jak niby wg twoich zasad mam podać tytuł jak nikt inny nie zgaduje :d

//nie ma problemu. Dodaj tylko do regulaminu, że ta sama osoba nie może dwa razy pod rząd zgadywać nazwy, żeby nie było niejasności  na przyszłość.  Nicole na wieczór : http://s30.postimg.org/d3vqxn5xd/Nicole.png

Anubis - 2014-08-10 13:06:36

niech ci piana bedzie, ale nastepnym razem nie czituj :P

1. Anu -     14 pkt
2. piana -    10 pkt
3. kamilos - 3 pkt
4. volc -      1 pkt
5. tom -      1 pkt
6. tiger -     1 pkt
7. złoty -     1 pkt

piana - 2014-08-10 15:09:23

http://s29.postimg.org/70f1zbkx3/image.png

Anubis - 2014-08-10 16:45:42

dobra klasyka, a ostatni naszla mnie ochota na ten film wlasnie :D az chyba dzisiaj sobie obejrze xd

Four Rooms

piana - 2014-08-10 20:08:35

1. Anu -     15 pkt
2. piana -    10 pkt
3. kamilos - 3 pkt
4. volc -      1 pkt
5. tom -      1 pkt
6. tiger -     1 pkt
7. złoty -     1 pkt

Anubis - 2014-08-11 16:04:25

http://i43.tinypic.com/110vsj5.jpg

piana - 2014-08-11 18:41:35

Perfume: The story of a Murderer

Jeden z moich ulubionych :d

Anubis - 2014-08-11 19:29:15

fajny, ale bez przesady :P u mnie jest poza top20 :P

1. Anu -     15 pkt
2. piana -    11 pkt
3. kamilos - 3 pkt
4. volc -      1 pkt
5. tom -      1 pkt
6. tiger -     1 pkt
7. złoty -     1 pkt

piana - 2014-08-11 20:23:05

http://s16.postimg.org/qjlcfkdut/image.png

Karollo - 2014-08-11 21:43:13

Las Vegas Parano Zajebisty film :D

Anubis - 2014-08-11 22:22:22

Fear and Loathing in Las Vegas

raz ogladalem ale nie za bardzo odkrylem przekaz :/ zbyt schizowy xd

Karollo - 2014-08-11 22:51:00

anu bo trzeba oglądać jak się jest w statnie po spożyciu :p

piana - 2014-08-12 00:32:02

Sam żałuje, że nie oglądałem go spalony, bo to idealny film na taką okazje

Eh, bij się z Anubisem bo zgodnie z jego zasadami to on podał poprawny tytuł, choć ja bym dał punkt tobie bo odgadłeś film, a o to tutaj chodzi; no i klasyfikacja by się ożywiła.

Póki panubicz nie zrobi ci lachy:

1. Anu -     16 pkt
2. piana -    11 pkt
3. kamilos - 3 pkt
4. volc -      1 pkt
5. tom -      1 pkt
6. tiger -     1 pkt
7. złoty -     1 pkt

jestem ciekaw anu czy ci się podobał mój kolejny w kolejce który dodam, skoro parano ci nie podszedł :d

Anubis - 2014-08-12 13:47:56

no ja ogladalem go bez zadnych wspomagaczy i nie za bardzo skumalem ocb xd
bardziej schizowego filmu jak parano nie dasz :P

http://oi43.tinypic.com/2mzbdld.jpg

strzelajcie bo wiecej screenow nie dam :P

Kamilos - 2014-08-12 16:37:58

Jako fan serii się nie pomylę :D
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban

Anubis - 2014-08-12 21:33:16

no i sie nie mylisz panie fanie xd

1. Anu -     16 pkt
2. piana -    11 pkt
3. kamilos - 4 pkt
4. volc -      1 pkt
5. tom -      1 pkt
6. tiger -     1 pkt
7. złoty -     1 pkt

Kamilos - 2014-08-14 23:51:52

Trochę się namęczyłem żeby google nie wykryło, ale jest !!

http://i59.tinypic.com/a1tn6f.jpg

zloty - 2014-08-15 10:13:52

Kevin & Perry Go Large

Kamilos - 2014-08-15 11:33:32

1. Anu -     16 pkt
2. piana -    11 pkt
3. kamilos - 4 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt

zloty - 2014-08-21 13:06:36

http://oi62.tinypic.com/mtthk8.jpg

Anubis - 2014-08-21 13:19:01

fargo

czemu ja tego filmu nigdy nie ogladalem :O chyba musze to dzisiaj nadrobic bo wyglada na fajny :D

zloty - 2014-08-21 15:06:02

1. Anu -     17 pkt
2. piana -    11 pkt
3. kamilos - 4 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt

Anubis - 2014-08-21 19:50:47

http://i42.tinypic.com/mhegls.png

http://i39.tinypic.com/2rhmjdk.png

/podpowiedz do tego filmu jest w poprzedniej zagadce xd

piana - 2014-08-25 10:21:10

This Must Be the Place

ciekawy?

Anubis - 2014-08-25 13:50:41

wlasnie jeszcze nie ogladalem :P ponoc spoko ;]

1. Anu -     17 pkt
2. piana -    12 pkt
3. kamilos - 4 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt

to teraz dasz ten film ktorym od parano straszyles ? :P

piana - 2014-08-25 16:06:59

http://s30.postimg.org/ign4an9xt/image.png

Anubis - 2014-08-25 18:46:29

ee, przeciez to jest normalny horror :P

From Dusk Till Dawn

piana - 2014-08-25 20:23:04

1. Anu -     18 pkt
2. piana -    12 pkt
3. kamilos - 4 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt

Dla mnie to jest dalekie od horroru, za to akcja nagle odwraca się o 180 stopni i to co się potem dzieje, jest po prostu porąbane :mario:

Anubis - 2014-08-26 19:28:01

http://i45.tinypic.com/34t3b6b.jpg

piana - 2014-08-26 22:40:16

Star Wars: Episode I - The Phantom Menace

Anubis - 2014-08-26 23:25:54

1. Anu -     18 pkt
2. piana -    13 pkt
3. kamilos - 4 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt

piana - 2014-08-27 17:08:45

http://s23.postimg.org/9uu3is1or/image.png

Anubis - 2014-08-27 19:37:54

swietny film :D

Million Dollar Baby

piana - 2014-08-27 20:06:22

no i epicki duet :P

1. Anu -     19 pkt
2. piana -    13 pkt
3. kamilos - 4 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt

Anubis - 2014-08-28 15:48:37

kto trafi ? tez swietny film ;]

http://oi59.tinypic.com/t6thme.jpg

piana - 2014-08-28 15:53:14

Gran Torino

Anubis - 2014-08-28 16:51:38

ofc :D

1. Anu -     19 pkt
2. piana -    14 pkt
3. kamilos - 4 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt

piana - 2014-08-28 17:25:34

http://s11.postimg.org/k9rl780mb/image.png

Anubis - 2014-08-28 18:03:10

sin city ?

piana - 2014-08-28 18:32:35

jep

1. Anu -     20 pkt
2. piana -    14 pkt
3. kamilos - 4 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt

Anubis - 2014-08-29 12:21:30

http://i43.tinypic.com/1tvt45.jpg

piana - 2014-08-29 12:57:45

The Amazing Spider-Man

Anubis - 2014-08-29 15:26:15

chyba bede musial podwyzszyc poziom skoro tylko ty grasz ze mna :P

1. Anu -     20 pkt
2. piana -    15 pkt
3. kamilos - 4 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt

piana - 2014-08-29 17:46:45

:d

http://s29.postimg.org/jyxfbqvhj/image.jpg

Anubis - 2014-08-29 19:27:32

The Prestige

i teraz zacznij sie bac :P

piana - 2014-08-29 20:38:18

jak dopierdolisz czymś co widział tylko reżyser i ty to na pewno nie odgadne :P


1. Anu -     21 pkt
2. piana -    15 pkt
3. kamilos - 4 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt

Anubis - 2014-08-29 23:17:45

no to nie bede sie znecal :P

http://i49.tinypic.com/2z9fp6g.png

http://i48.tinypic.com/2mn0mjp.png

Kamilos - 2014-08-31 00:14:52

LOL nikt tego nie zgadł przez cały dzień ;D?
Home Alone

Anubis - 2014-08-31 13:23:28

No oczywiscie :D jakbym wiedzial ze zagladasz tu to dalbym zagadke specjalnie przygotowana dla ciebie od szczura xd to nastepnym razem dam :D

1. Anu -     21 pkt
2. piana -    15 pkt
3. kamilos - 5 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt

Kamilos - 2014-08-31 14:03:34

Ciągle zaglądam, tylko nie znam filmów :D

http://i59.tinypic.com/28a6x5h.jpg

Anubis - 2014-09-05 19:11:19

banal

Inglourious Basterds

to teraz zobaczysz kamil :P

Kamilos - 2014-09-05 19:15:07

dajesz !
1. Anu noob -     22 pkt
2. piana -    15 pkt
3. kamilos - 5 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt

Anubis - 2014-09-05 20:36:26

zaczne od nie znaczacej sceny :P

http://oi59.tinypic.com/r2uhc4.jpg

http://oi59.tinypic.com/14no4n9.jpg

i troche erotyki na dobranoc bo ktos dzisiaj chcial xd :
http://oi58.tinypic.com/so0pi9.jpg

wiem ze jestescie niewyzyci wiec macie jeszcze wiecej tej swojej erotyki xd
http://oi62.tinypic.com/1yjnfb.jpg

i przypominam o oryginalnej pisowni tytulu xd

Narcor - 2014-09-06 14:21:47

Tytuł polski: Jeniec: Tak daleko jak nogi poniosą
Tytuł oryginalny: So weit die Füße tragen

Anubis - 2014-09-06 22:20:39

brawo narcor :D w koncu ktos nowy do zabawy :D

1. Anu -     22 pkt
2. piana -    15 pkt
3. kamilos -  5 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt
8. narcor -   1 pkt

trzeba bylo zgadywac piana :P kamilos chyba tez myslal o tym filmie a w koncu nie dal odpowiedzi xd

dajesz narcor cos fajnego :D tylko pamietaj sprawdzic w google zgodnie z 1 postem :P

Narcor - 2014-09-07 13:26:45

http://i.imgur.com/CSZkTiD.png

Kamilos - 2014-09-07 13:32:58

Bean

Jaś Fasola: Nadciąga totalny kataklizm

Narcor - 2014-09-07 13:33:56

1. Anu -     22 pkt
2. piana -    15 pkt
3. kamilos - 6 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt
8. narcor -   1 pkt

Kamilos - 2014-09-08 16:58:45

http://i57.tinypic.com/25flgf8.jpg

powodzenia Anubis !!! :D :D

http://i59.tinypic.com/24zgpp0.jpg

piana - 2014-09-08 17:47:41

Missing in Action 2: The Beginning

Anubis - 2014-09-09 14:27:14

wiedzialem ze kojarzylem ten film :D

The Bridge on the River Kwai

Kamilos - 2014-09-09 15:24:29

łee.. tak szybko :(?

1. Anu -     23 pkt
2. piana -    15 pkt
3. kamilos - 6 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt
8. narcor -   1 pkt

Anubis - 2014-09-09 18:38:42

latwy film to i szybko :P zobaczymy czy z moim filmem tez sobie poradzicie szybko :P

http://oi57.tinypic.com/2z4kepf.jpg

http://oi60.tinypic.com/95scn8.jpg

http://oi59.tinypic.com/15320bm.jpg

http://oi58.tinypic.com/2m2f1q8.jpg

no to macie ostateczna podpowiedz, bo ją musicie znac :P

http://oi60.tinypic.com/15696s3.jpg

serio jej nie rozpoznajecie ?

no to ją moze rozpoznacie :

http://oi62.tinypic.com/9td6xd.jpg

ale z was cieniasy :x
ostattnia podpowiedz: 1999r

Kamilos - 2014-09-10 20:16:35

holy shit nie wiedziałem że tu jest tyle podpowiedzi, aktorkę od razu poznałem (w tej podpowiedzi :P z kadru filmowego za nic jej bym nie poznał) :D

The Devil's arithmetic

Anubis - 2014-09-28 13:59:05

bo do tematu trzeba zagladac :P
ale w koncu ci sie udalo kogos rozpoznac :x

1. Anu -     23 pkt
2. piana -    15 pkt
3. kamilos - 7 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt
8. narcor -   1 pkt

Kamilos - 2014-10-03 12:52:51

http://i61.tinypic.com/2saikwh.jpg

piana - 2014-10-03 13:38:27

The Boy in the Striped Pyjamas

Kamilos - 2014-10-03 17:46:18

1. Anu -     23 pkt
2. piana -    16 pkt
3. kamilos - 7 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt
8. narcor -   1 pkt

piana - 2014-10-03 19:53:37

http://s9.postimg.org/ndyjbbujz/nemx.png

Anubis - 2014-10-03 23:23:34

X-Men: First Class

piana - 2014-10-03 23:28:10

1. Anu -     24 pkt
2. piana -    16 pkt
3. kamilos - 7 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt
8. narcor -   1 pkt

Anubis - 2014-10-04 23:06:16

http://oi58.tinypic.com/2aih9g8.jpg

Kamilos - 2014-10-05 00:48:09

You Only Live Twice

Anubis - 2014-10-05 13:43:09

bardzo dobrze :P ale podpowiedz byla za latwa :P

1. Anu -     24 pkt
2. piana -    16 pkt
3. kamilos - 8 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt
8. narcor -   1 pkt

Kamilos - 2014-10-06 12:06:26

http://i62.tinypic.com/f21w6x.jpg

Anubis - 2014-10-06 18:12:39

The Spy Who Loved Me

Grono - 2014-10-06 18:52:03

GoldenEye

Anubis - 2014-10-06 18:53:17

dzieki grono xd

For Your Eyes Only

Kamilos - 2014-10-06 18:55:06

yep, ale i tka nie trafiles za 1 razem wiec slabo :D

1. Anu -     25 pkt
2. piana -    16 pkt
3. kamilos - 8 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt
8. narcor -   1 pkt

Anubis - 2014-10-06 22:42:40

http://oi57.tinypic.com/2hy82yo.jpg

http://oi62.tinypic.com/2hn026d.jpg

cienki kamil jestes :P

Kamilos - 2014-10-07 18:11:25

lol przecież nie patrzylem wczoraj tutaj :D chcialem isc trenowac i jutro napisac odp :D

Skoro tak bardzo chcesz, to masz: On Her Majesty's Secret Service

Anubis - 2014-10-07 18:50:22

niech ci bedzie xd

1. Anu -     25 pkt
2. piana -    16 pkt
3. kamilos - 9 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt
8. narcor -   1 pkt

Kamilos - 2014-10-08 14:27:39

http://i60.tinypic.com/zti33m.jpg
http://i59.tinypic.com/291eq6g.jpg

Anubis - 2014-10-10 19:48:32

no oczywiscie ze
Thunderball :D

Kamilos - 2014-10-10 22:37:51

ale długo Ci zeszło....

1. Anu -     26 pkt
2. piana -    16 pkt
3. kamilos - 9 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt
8. narcor -   1 pkt

Anubis - 2014-10-11 15:59:19

http://oi60.tinypic.com/908sq1.jpg

zobaczymy ile tobie zejdzie xd

Kamilos - 2014-10-11 17:36:56

prooste :D

Diamonds Are Forever

Anubis - 2014-10-12 17:26:50

ladnie napsie xd

1. Anu -     26 pkt
2. piana -    16 pkt
3. kamilos - 10 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt
8. narcor -   1 pkt

Kamilos - 2014-10-21 18:23:25

http://i61.tinypic.com/10pujrs.jpg

piana - 2014-10-21 19:28:54

Anu pomóż mi znaleźć tytuł filmu w którym ludzie odnajdują(albo dostają) plany budowy wrót do teleportacji między galaktycznej. Wyglądały one jako 3 wielkie pierscienie obracajace sie wokol siebie. Charakter z filmu który korzysta z tej machiny odbywa kilkugodzinna podroz na obca planete i rozmawia z kosmita ktory przybiera postac kogos z jego umsylu po czym wraca spowrotem. Dla ludzi cale to zdarzenie trwalo kilka sekund, a kapsula z tym kolesiem spada do morza bodajże.

Pamiętam tylko takie strzępki fabuły i nie moge odnaleźć tego filmu a mam na niego straszną ochotę

Oczywiście ponad połowa filmu to proba zbudowania tej machiny a akcja powyżej to końcówka.

Anubis - 2014-10-21 19:47:54

oczywiscie piana to kontakt :P http://www.filmweb.pl/film/Kontakt-1997-531

a film ze screena to: From Russia with Love

Kamilos - 2014-10-21 20:46:20

ale nub, za latwe dalem ;x

1. Anu -     27 pkt
2. piana -    16 pkt
3. kamilos - 10 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt
8. narcor -   1 pkt

Anubis - 2014-10-23 22:39:39

http://oi57.tinypic.com/w7omzl.jpg

/pudlo

Karollo - 2014-10-23 23:03:05

Diamonds are forever?

piana - 2014-11-14 23:28:41

:(

zloty - 2014-11-15 01:31:54

kamilos od tygodnia ten film "rozgryza" :D

piana - 2015-01-02 14:59:06

Koniec z tym kotletem, idziemy dalej.

http://s7.postimg.org/4pn2boryz/image.png



http://s8.postimg.org/olw3fy105/image.png

Kamilos - 2015-01-02 15:33:15

ja Ci dam kotleta, kompletnie o tym zapomniałem :D

Narcor - 2015-01-02 15:53:09

ania z zielonego wzgorza xd

Anubis - 2015-01-14 15:37:39

musialem az kilka razy sie przygladac zanim jeremiego skojarezylem xd


Lolita

piana - 2015-01-20 09:49:36

Tak
1. Anu -     28 pkt
2. piana -    16 pkt
3. kamilos - 10 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt
8. narcor -   1 pkt

Anubis - 2015-01-20 20:34:13

no to ja ponowie poprzednia moja zagdake :P moze kamilos w koncu tu zajrzy xd

http://oi57.tinypic.com/w7omzl.jpg

tak to s.c.

http://oi61.tinypic.com/64nryt.jpg

Kamilos - 2015-01-20 20:54:44

Never Say Never Again

Anubis - 2015-01-20 22:32:35

w koncu :P

1. Anu -     28 pkt
2. piana -    16 pkt
3. kamilos - 11 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt
8. narcor -   1 pkt

Kamilos - 2015-02-04 22:59:57

http://s3.ifotos.pl/img/Bez-tytul_wxnwqer.jpg
http://s10.ifotos.pl/img/Bez-tytul_wxnwqew.jpg

Teraz wielkością się udławisz !

Tomczan - 2015-03-11 21:20:55

Co wy, zapomnieliscie o tym temacie czy juz cisniecie sobie po filmach, ktorych szukacie kilka dni? :D

piana - 2015-04-28 23:18:13

.

zloty - 2015-06-25 16:00:29

anu dawaj jakiegos ss; p

Anubis - 2015-06-25 17:00:53

ehh, kamilos dal dupy xd to masz cos latwego:

http://i58.tinypic.com/s4n97q.png

film polski a mimo to bardzo fajny :D

baron - 2015-06-25 22:38:13

Jack Strong
[img]http://i62.tinypic.com/vxyatt.png[img]

Nie powinno wam sprawić kłopotu ;p

Anubis - 2015-06-26 17:44:55

ehhh, baron, zlamiles :P
po pierwsze czekaj na potwierdzenie :P
po drugie, przeczytaj 1 post, bo twoj screen w google :P

ale masz pkt za jack strong

1. Anu -     28 pkt
2. piana -    16 pkt
3. kamilos - 11 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt
8. narcor -   1 pkt
9. baron -    1 pkt

i dawaj screen ktorego nie ma w google :P

baron - 2015-06-27 11:13:32

to ja się poddaje :P co tym razem źle?

piana - 2015-06-27 18:26:22

Wrzuć obraz na jakiś serwis i szukaj w google linkiem tego obrazu zamiast obrazem z dysku. tadam.

Anubis - 2015-06-28 22:10:38

wez sie baron ogarnij i nie udawaj debila -.-
no chyba ze na prawde jestes taki uposledzony ze nie umiesz w googlach sprawdzac screenow :x

wiec, dawaj film nabie !!
i sprawdz ze 3 w googlach kolejnego screena :P

piana - 2015-07-18 15:21:56

jak baron nie daje innego filmu to rozruszam temat

http://s24.postimg.org/kturx2qwl/1111.png


http://s17.postimg.org/6a1thif8v/1111.png

Anubis - 2015-07-19 15:59:22

Platoon

a barona to tu trzeba zbanowac ^^

piana - 2015-07-19 18:48:36

1. Anu -     29 pkt
2. piana -    16 pkt
3. kamilos - 11 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt
8. narcor -   1 pkt
9. baron -    1 pkt

Anubis - 2015-07-19 20:32:53

ode mnie film ktory ostatnio w koncu obejrzalem, po wielu, wielu latach i ktory mnie bardzo zawiodl :/

http://oi57.tinypic.com/vosv8h.jpg

piana - 2015-07-19 21:44:12

Blade Runner

Anubis - 2015-07-20 14:34:26

1. Anu -     29 pkt
2. piana -    17 pkt
3. kamilos - 11 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt
8. narcor -   1 pkt
9. baron -    1 pkt

piana - 2015-07-20 15:02:07

http://s4.postimg.org/rskvs2pp9/1111.png

Anubis - 2015-07-20 18:26:48

chcesz sie bawic w trudne screeny ? to zobaczysz zaraz :P

Amadeus

piana - 2015-07-20 23:22:02

Starałem sie właśnie dać coś charakterystycznego. Ten był pierwszy którego wujek nie znał

1. Anu -     30 pkt
2. piana -    17 pkt
3. kamilos - 11 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt
8. narcor -   1 pkt
9. baron -    1 pkt

Anubis - 2015-07-20 23:37:58

to ja tez ci dam cos "charakterystycznego" xd

http://oi58.tinypic.com/2n80k20.jpg

http://oi58.tinypic.com/35a3dwh.jpg

musiales to ogladac :P

http://oi57.tinypic.com/33uwlsl.jpg

Ten na 3 screenie to "bond"

1974

piana - 2015-07-26 19:29:45

przynajmniej już wiem że nie oglądałem :P

/musisz dać coś więcej bo nie kojarze

piana - 2015-12-22 12:54:04

.

Anubis - 2015-12-23 18:03:13

Ten na 3 screenie to "bond"

wiec jak teraz nie zgadniesz to kappa xd

//
1974

piana - 2017-02-20 16:21:51

Kappa reaktywacja

https://s23.postimg.org/v9k1c934b/co_sie_tu_paczysz.png


https://s17.postimg.org/wknis51q7/czego_tu_szukasz.png

Anubis - 2017-02-28 23:48:30

nie oglądałem :P

Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events


// natomiast moja wcześniajsza zagadka to 'Murder on the Orient Express' z 'bondem' Connerym :P

piana - 2017-03-01 00:16:53

Jak do tego doszedłeś skoro nie oglądałeś :D
Opisywanie tego co jest na screenshotach chyba jeszcze nie pomogło mi

1. Anu -     31 pkt
2. piana -    17 pkt
3. kamilos - 11 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt
8. narcor -   1 pkt
9. baron -    1 pkt

Anubis - 2017-03-02 23:15:09

Skojarzyłem te dzieciaki z trailerem serialu pod tym samym tytułem :P

http://oi63.tinypic.com/2s79ea0.jpg

http://oi65.tinypic.com/35isvfs.jpg

coś czuję że zabawa na kolejne 2 lata padnie xd :/

piana - 2017-03-02 23:35:41

Rain man

Anubis - 2017-03-14 19:00:15

nikt się nie bawi ? nie oglądacie polskich filmów ? :P

piana - 2017-03-14 20:04:19

nie wiedzialem ze dodałeś zdjęcie.

Ostatnia rodzina

Tomczan - 2017-03-14 23:43:20

Ja to sie na filmach takich trudnych nie znam :(

Anubis - 2017-03-15 20:00:18

jaki trudny tom,  to jest jeden z nowszych polskich filmow który można obejrzeć.

dajesz piana :D

1. Anu -     31 pkt
2. piana -    18 pkt
3. kamilos - 11 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt
8. narcor -   1 pkt
9. baron -    1 pkt

piana - 2017-03-15 20:07:46

https://s2.postimg.org/j4fxhhkg9/nie_dla_psa_kielbasa.png

saprr - 2017-03-16 21:30:11

Mogę z wami pograć? ;P

Tomczan - 2017-03-16 21:58:05

Kazdyy kto zna tytuł to moze grac :D
Mi sie normalnie laduje obrazek

Anubis - 2017-03-16 22:15:53

John Wick

piana - 2017-03-16 22:39:52

Jawohl

1. Anu -     32 pkt
2. piana -    18 pkt
3. kamilos - 11 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt
8. narcor -   1 pkt
9. baron -    1 pkt

Anubis - 2017-03-18 14:18:04

http://i59.tinypic.com/k0t0cj.jpg

piana - 2017-03-18 16:25:41

K-PAX

Oglądałem ponownie w tym tygodniu :D

Tomczan - 2017-03-18 19:03:43

Jaaa, akurat tez to ogladalem. Wyprzedziles mnie :D a juz chcialem drugi punkt xd

Anubis - 2017-03-19 17:32:23

widzisz tom, jednak coś znasz :P tylko popracuj nad refleksem :D

dajesz piana

1. Anu -     32 pkt
2. piana -    19 pkt
3. kamilos - 11 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt
8. narcor -   1 pkt
9. baron -    1 pkt

piana - 2017-03-19 18:24:40

https://s22.postimg.org/6kou139r5/nunu.png

https://s15.postimg.org/v24iz50d7/Screenshot_2017_03_20_20_25_45_598.png

Anubis - 2017-03-20 20:53:07

teraz widac lepiej :D

The Departed

piana - 2017-03-21 03:27:15

Jo :)

1. Anu -     33 pkt
2. piana -    19 pkt
3. kamilos - 11 pkt
4. zloty -     2 pkt
5. volc -      1 pkt
6. tom -      1 pkt
7. tiger -     1 pkt
8. narcor -   1 pkt
9. baron -    1 pkt

Anubis - 2017-03-21 18:03:56

musicie trochę rozjaśnić monitor żeby ich zobaczyć :p

http://oi65.tinypic.com/30ijnly.jpg

// ciepło ciepło, ale nie ta część :P
to teraz poczekamy na kogoś kto nas wybawi i coś strzeli xd

/// oj piana, nie cheatuj :P jedna odpowiedź w jednym poście :P poczekajmy pare miesięcy aż ktoś do nas dołączy w zabawie :P

piana - 2017-03-25 15:59:17

Nie trzeba rozjasniać by dostrzec mrocznego ryczerza kappa

The Dark Knight Rises

The Dark Knight
Ostatnio edytowany przez piana (Dzisiaj 15:55:51)

Anubis - 2017-05-22 21:00:20

Nikt nie kojarzy nietoperka z 2005r ? :P

Tomczan - 2017-05-22 21:41:09

Jak ja myslalem, że piana zgadł. To ten co tam miał trening gdzies na zadupiu?

zany - 2017-05-27 16:38:59

Jedno co mi przychodzi na myśl to "The Batman Begins 2".
Ale czy to będzie to, to sam Anu wie :P

Anubis - 2017-05-27 19:54:41

Tak blisko, a jednak to jeszcze nie końca to xd :P

strzelać dalej ;]

piana - 2017-05-27 20:25:29

Batman Begins i lecimy z tym burdelem

Anubis - 2017-05-28 12:54:02

W końcu piana :D

1. Anu -       33 pkt
2. piana -    20 pkt
3. kamilos - 11 pkt
4. zloty -      2 pkt
5. volc -       1 pkt
6. tom -       1 pkt
7. tiger -      1 pkt
8. narcor -   1 pkt
9. baron -    1 pkt

piana - 2017-08-08 23:21:00

[img]https://s1.postimg.org/lumbq8tan/Bez_tytu_u.png[/img]

Anubis - 2017-08-15 15:05:07

łatwizna :P

The ring

piana - 2017-08-15 17:15:25

a potrzebowałeś tydzień na odpisanie kuciapku :P

1. Anu -       34 pkt
2. piana -    20 pkt
3. kamilos - 11 pkt
4. zloty -      2 pkt
5. volc -       1 pkt
6. tom -       1 pkt
7. tiger -      1 pkt
8. narcor -   1 pkt
9. baron -    1 pkt

Anubis - 2017-08-20 13:45:40

ojtam ojtam :P

https://image.ibb.co/cQdkcQ/1.png

https://image.ibb.co/m75GRk/1.png

myślałem że będzie łatwiejsze :P

piana - 2017-08-23 22:17:30

Na dobre i na złe

saprr - 2017-08-25 10:28:58

Piana :D

Chirurdzy

piana - 2017-08-26 23:59:17

Dr Strange

Anubis - 2017-08-28 19:49:14

trochę naciągany ten punkt piana, bo zmodyfikowałeś oryginalny tytuł :P

1. Anu -       34 pkt
2. piana -    21 pkt
3. kamilos - 11 pkt
4. zloty -      2 pkt
5. volc -       1 pkt
6. tom -       1 pkt
7. tiger -      1 pkt
8. narcor -   1 pkt
9. baron -    1 pkt

piana - 2017-08-29 23:47:07

https://s26.postimg.org/y7t6ljqx5/Bez_tytu_u.png

Anubis - 2017-08-31 20:02:56

Prometheus

piana - 2017-08-31 22:07:01

1. Anu -       35 pkt
2. piana -    21 pkt
3. kamilos - 11 pkt
4. zloty -      2 pkt
5. volc -       1 pkt
6. tom -       1 pkt
7. tiger -      1 pkt
8. narcor -   1 pkt
9. baron -    1 pkt

Anubis - 2017-09-10 22:48:13

macie i zgadujcie :P

http://oi66.tinypic.com/t5r7ud.jpg

kołtun za uszami u owczarka www.fma.pun.pl www.nsz-squad.pun.pl ile szkód ma kamikadze na 1 levlu w darkorbit leki rozluzniajace miesnie odbytu