#1 2013-07-08 17:12:41

misza

Legenda

Zarejestrowany: 2011-03-15
Posty: 743

Filmik z TMM :)

No, po wielu próbach udało sie zrenderować bez błędów.

http://www.youtube.com/watch?v=soUsGc18 … e=youtu.be

Jak wróce z wakacji chce skleić coś z 1 mappacka ESL (najlepsze czasy były), bo anu narzeka ze w filmiku nie dałem intra fowu, a nie chce mi sie znowu renderowac filmiku Więc ogarnijcie mapki z 1 mappacka:

-ESL - Canson

-ESL - Pi - 3,14

-ESL - Pukki

REPLAYE PRZESYŁAJCIE NA JEDEN Z TYCH E-MAILi - jcusss@o2.pl   albo   jacek0woj@gmail.com    - Tom i darell, wasze repki doszły ;]

No chyba, że robie tak tragiczne filmiki, że nie chcecie ;(

I zgłaszajcie propozycje muzyki do filmiku, bo ciezko samemu coś znaleźć. Wymagania: ok. 15-30s intro, czyli piosenka wolniejsza/cichsza czy coś, wiadomo o co chodzi. Do tego fajnie jakby była rytmiczna ogolnie wiecie chyba jakie sie do filmikow daje Wiec piszcie tutaj, wroce to sie pomysli, ew. sami cos wybierzecie. Filmik na 3 repki z ESL czyli piosenka ok. 4 minuty (lepiej mieć zapas)

Ostatnio edytowany przez misza (2013-07-08 21:14:23)

Offline

 

#2 2013-07-08 17:48:29

Stys

Zasłużony

Zarejestrowany: 2011-08-15
Posty: 258

Re: Filmik z TMM :)

Ja tam sie nie znam, podoba mi sie, szkoda że mnie tam nie ma ;x

Jedna rzecz mnie drażni, 2:18 takie przejście, nie wiem czemu, ale one bardzo mi sie rzuciło, reszta nie i
7.5/10


POZDRAWIAM ANUBISA, KC ANU ;*

Offline

 

#3 2013-07-09 13:34:22

 Anubis

Super Admin

Zarejestrowany: 2008-09-27
Posty: 2247

Re: Filmik z TMM :)

Fajny filmik ale zjebales w tym filmiku intro fowu i outro fajna praca w mt, chociaz niektore przejscia dziwnie wygladaja Pamietaj nastepnym razem w vegasie czasy wypisac w odpowiedniej kolejnosci i przerob skina zeby byly nicki tak jak chyba kiedys widzialem to u ciebie (to chyba jakas minuta na skin wiec nic trudnego)

Ustawie te mapki na serwie, zeby sobie kazdy mogl wybocic repki do nastepnego ilmiku dodam jeszcze zackboom bo mapka latwa i tez przyzwoite czasy mamy.

Offline

 

#4 2013-07-09 14:07:47

misza

Legenda

Zarejestrowany: 2011-03-15
Posty: 743

Re: Filmik z TMM :)

Ja robie filmy a nie skiny ;P Jak minuta to sam zrób Bo pojedyńcze rzeczy zajmują chwile, ale jak sie to zsumuje...

Jak coś repki przyjmuje do 28 lipca. Wysyłajcie je na: jcusss@o2.pl albo jacek0woj@gmail.com

Ostatnio edytowany przez misza (2013-07-09 14:10:33)

Offline

 

#5 2013-07-09 20:07:24

 Darell

User

9968607
Zarejestrowany: 2012-06-12
Posty: 67

Re: Filmik z TMM :)

a moze poza zackboom dorzuc jeszcze repki z mapki Over over? czy to juz za duzo?


http://imgh.us/a_8.png

Offline

 

#6 2013-07-09 23:16:49

misza

Legenda

Zarejestrowany: 2011-03-15
Posty: 743

Re: Filmik z TMM :)

Za duzo ;P 3-4 mapy maks, przy 5 trzebaby znaleźc w miare długą piosenke co jest ciężke.

Offline

 

#7 2013-07-30 20:35:07

 Anubis

Super Admin

Zarejestrowany: 2008-09-27
Posty: 2247

Re: Filmik z TMM :)

Mapki znowu sa na serwie, wiec mozna jeszcze poprawic czasy do filmiku

Offline

 

#8 2013-07-30 20:44:50

apple

User

Zarejestrowany: 2013-07-11
Posty: 83

Re: Filmik z TMM :)

:O u mnie prawie każda piosenka ma 5 minut +

Vangelis-Conquest Of Paradise
Dire Straits -Brothers In Arms

Twojego gustu muzycznego nie komentuje...

Ostatnio edytowany przez apple (2013-07-30 20:51:10)


http://img.sadistic.pl/pics/d59680327758.gifhttp://i.imgur.com/vTKpf.gif

Offline

 

#9 2013-07-30 20:47:48

misza

Legenda

Zarejestrowany: 2011-03-15
Posty: 743

Re: Filmik z TMM :)

Serio z tą piosenką czy se jaj robisz? ;] Jak serio to chujowa.

Offline

 

#10 2013-07-30 20:54:28

apple

User

Zarejestrowany: 2013-07-11
Posty: 83

Re: Filmik z TMM :)

Klasycznej zapewne też nie lubisz.


http://img.sadistic.pl/pics/d59680327758.gifhttp://i.imgur.com/vTKpf.gif

Offline

 

#11 2013-07-30 20:59:10

misza

Legenda

Zarejestrowany: 2011-03-15
Posty: 743

Re: Filmik z TMM :)

nie chodzi o to co lubie a czego nie, tylko do filmiku ma pasowac

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
poradnik lowcy smokow venues fs2 dol I fajne wiersze o realu Andrzej mafia rudego vwgolf 1.6 sr